dir.
| Data: |
2024 |
| Descripció: |
36 pag. |
| Resum: |
Aquest treball té com a propòsit esbrinar de quina manera afecta la freqüència de les pauses silencioses als discursos orals a la comprensió per part d'aprenents d'espanyol com a llengua estrangera (ELE). A partir d'una anàlisi perceptiva per part d'aprenents i nadius d'espanyol, s'han analitzat quatre fragments orals extrets de textos lectura fàcil com a materials d'aprenentatge de ELE- amb una quantitat diversa de pauses silencioses per tal d'analitzar l'impacte d'aquestes a la comprensió i percepció per part de l'oient. |
| Resum: |
Este trabajo tiene como propósito averiguar de qué manera afecta la frecuencia de las pausas silenciosas en los discursos orales a la comprensión por parte de aprendices de español como lengua extranjera (ELE). A partir de un análisis perceptivo por parte de aprendices y nativos de español, se han analizado cuatro fragmentos orales extraídos de textos de lectura fácil -como materiales de aprendizaje de ELE- con una cantidad variada de pausas silenciosas para analizar el impacto de estas en la comprensión y percepción por parte del oyente. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Estudis de Català i Espanyol [2504388] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Estudis de Català i Espanyol [1495] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
Pausas silenciosas ;
Frecuencia de pausas ;
Comprensión ;
Percepción ;
Lectura fácil ;
ELE ;
Pauses silencioses ;
Freqüència de pauses ;
Comprensió ;
Percepció |