Litigació Penal [45034]
Baucells i Lladós, Joan
Gavara de Cara, Juan Carlos
Morales Prats, Fermin
García Morales, María Jesús
Riba Ciurana, Josep
Antich Soler, Jaume
Cardona Barber, Antonio
Gaddi, Daniela
Aguilar Romo, Mònica
Andrade Ortiz, Abel del Carmelo
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret

Título variante: Criminal Litigation
Título variante: Litigación Penal
Fecha: 2024-25
Resumen: L'objectiu del Mòdul és donar a conèixer a l'alumne els principals medis i vies penals de defensa dels interessos dels seus patrocinats. Per a l'assoliment d'aquest objectiu, les sessions es dirigiran a: a) revisar les principals institucions del dret penal i processal des del punt de vista de la pràctica de l'advocacia i la procura; b) familiaritzar l'alumne amb el contingut i funció dels principals instruments jurídics de defensa legal al si del procés penal (querella, recursos, escrits d'oposició als recursos, etc. ); c) iniciar-lo en la seva aplicació pràctica (redacció dels escrits, aplicació pràctica dels conceptes de la part general i especial del dret penal en la fonamentació jurídica dels escrits).
Resumen: To gain specific skills on the subject matter of special interest for the legal practice.
Resumen: El objetivo del módulo es dar a conocer al alumno los principales medios y vías penales de defensa de los intereses de sus patrocinados. Con el fin de dar cumplimiento a ese objetivo, las sesiones se dirigirán a: a) revisar las principales instituciones del derecho penal y procesal desde el punto de vista de la práctica de la abogacía; b) familiarizar al alumno con el contenido y función de los principales instrumentos jurídicos de defensa legal en el proceso (querella, recursos, escritos de oposición a los recursos, etc. ); b) iniciarlo en su aplicación práctica (redacción de los escritos, aplicación práctica de los conceptos de parte general y especial del Derecho penal en la fundamentación jurídica de los escritos).
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Advocacia i Procura [3500070]
Plan de estudios: Màster Universitari en Advocacia i Procura [1537]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
8 p, 109.3 KB

Anglès
6 p, 101.8 KB

Castellà
9 p, 109.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2024-09-08, última modificación el 2026-02-05



   Favorit i Compartir