Comprendre el món des d’un arxiu
Barniol López, Montse (Institut de Gurb)
Anguera Cerarols, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona)
Ginebra i Molins, Rafael (Oficina de Patrimoni Cultural)
Vilamala Salvans, Jordi (Oficina de Patrimoni Cultural)

Data: 2020
Resum: El projecte que presentem pretén crear un marc idoni pel treball de les competències de l’àmbit social i ciutadà a l’educació Secundària obligatòria. En ell es desenvolupa un programa de col·laboració i treball amb els arxius municipals de l’àrea d’influència del centre, que culmina amb la generació d’un coneixement que restarà a disposició de tota la comunitat. Aquesta proposta educativa s’emmarca plenament en el projecte educatiu de centre a partir de dos vessants. D’una banda, perquè fomentem la relació de la comunitat educativa amb les institucions de l’entorn que l’acull, aportant un benefici a la societat. D’altra banda, posa en pràctica metodologies actives d’ensenyament i aprenentatge que fomenten un treball altament competencial i en equip.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Comunicació de congrés
Matèria: Fonts primàries ; Pensament històric ; Arxivística
Publicat a: VI Jornades Educació i Arxius. Construïm coneixement, p. 47-51 (2020)



5 p, 154.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB

 Registre creat el 2024-09-16, darrera modificació el 2024-09-17



   Favorit i Compartir