Crítica de l'autenticitat del turisme actual
Peiro De la Rocha, Sofía Biyí de
Bielsa, Esperança, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Títol variant: Crítica de la autenticidad del turismo actual
Títol variant: Criticism of the authenticity of current tourism
Data: 2024
Resum: En un món cada cop més globalitzat i homogeni, però alhora més glocalitzat i híbrid, sorgeixen noves tendències turístiques i, per tant, noves destinacions que permetin viure d'una altra forma el viatge turístic. No obstant, no ens hem de conformar, hem de ser crítics sobre què és el que significa pel sistema capitalista i quines implicacions hi ha sobre aquests nous llocs.
Resum: En un mundo cada vez más globalizado y homogéneo, pero a la vez más glocalitzado e híbrido, surgen nuevas tendencias turísticas y, por lo tanto, nuevos destinos que permitan vivir de otra forma el viaje turístico. No obstante, no nos tenemos que conformar, tenemos que ser críticos sobre que es el que significa para el sistema capitalista y qué implicaciones hay sobre estos nuevos lugares.
Resum: In a world that is increasingly globalised and homogeneous, but at the same time more glocalised and hybrid, new tourist trends are emerging and, therefore, new destinations that allow us to experience the tourist trip in a different way. However, we must not be conformist, we must be critical about what this means for the capitalist system and what the implications are for these new places.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Sociologia [5600160]
Pla d'estudis: Grau en Sociologia [1361]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Crítica ; Autenticitat ; Turisme actual ; Escenificació ; Turisme escenificat ; Mercantilització ; Blogs de viatges ; Autenticidad ; Turismo actual ; Escenificación ; Turismo escenificado ; Mercantilización ; Blogs de viajes ; Criticism ; Authenticity ; Current tourism ; Staging ; Staged tourism ; Commodification ; Travel blogging



TFG
56 p, 509.4 KB

Resum executiu
4 p, 192.6 KB

Pòster
1 p, 207.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia. TFG

 Registre creat el 2024-09-17, darrera modificació el 2025-02-02



   Favorit i Compartir