Disseny i avaluació de tallers formatius per desenvolupar competències de presa de decisions en adolescents
Gavaldà Flaqué, Maria Mercè
Sala Roca, Josefina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Diseño y avaluación de talleres formativos para desarrollar competencias de toma de decisiones en adolescentes
Títol variant: Design and evaluation of training workshops to develop decision-making skills in adolescents
Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Resum: Aquest treball de Final de Grau se circumscriu dins d'un projecte d'Aprenentatge i Servei (ApS). L'encàrrec efectuat per la Fundació Privada Centre Educatiu i de Lleure (CEL) va ser el de dissenyar un conjunt de tallers formatius de format reduït (dues sessions) on els adolescents que hi van assistir fossin capaços de desenvolupar competències per prendre decisions, la qual cosa els ajudarà a ser més autònoms, lliures i independents. Segons la interpel·lació de la Fundació CEL les accions formatives que vaig dissenyar i implementar es van portar a terme al centre Obert La Sagrera. Aquestes estaven dissenyades per a un grup d'adolescents que es troben en situació de vulnerabilitat i en edats compreses entre els 14 i els 16 anys.
Resum: Este Trabajo de Final de Grado se circunscribe dentro de un proyecto de Aprendizaje y Servicio (ApS). El encargo efectuado por la Fundació Privada Centre Educatiu i de Lleure (CEL) fue el de diseñar un conjunto de talleres formativos de formato reducido (dos sesiones) donde los adolescentes que asistieron fueran capaces de desarrollar competencias para tomar decisiones lo que los ayudará a ser más autónomos, libres e independientes. Según la interpelación de la Fundació CEL las acciones formativas que diseñé e implementé se llevaron a cabo en el centre Obert La Sagrera. Estas estaban diseñadas para un grupo de adolescentes que se encuentran en situación de vulnerabilidad y en edades comprendidas entre los 14 y los 16 años.
Resum: This final Degree Project is a part of Learning and Service (ApS) project. The task carried out by the Fundació Privada Centre Educatiu i de Lleure (CEL) was to design a set of small format training workshops (two sessions) where the adolescents who attended were able to develop skills to make decisions, which will help them to be more autonomous, free, and independent. According to the request of the CEL Foundation, the training actions that I designed and implemented were carried out at the centre Obert La Sagrera. These were designed for a a group of teenagers who are in vulnerable situation and between the ages of 14 and 16 years old.
Nota: Treball de Fi de Grau amb metodologia d'Aprenentatge Servei (ApS)
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació social [2500260]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [1140]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Presa de decisions ; Adolescents ; Toma de decisiones ; Adolescentes ; Decision making ; Teenagers



63 p, 4.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2024-09-19, darrera modificació el 2025-07-13



   Favorit i Compartir