L'experiència emocional dels mestres a l'aula i la relació amb el benestarLa experiencia emocional de los maestros en el aula y la relación con el bienestar
Quero Sánchez, Paula
Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: The emotional experience of teachers in the classroom and the relationship with well-being
Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Resum: És una evidència que un dels escenaris en el qual les emocions estan molt presents és en l'àmbit educatiu. A dies d'ara, la importància que es dóna al desenvolupament de competències emocionals, així com a la formació del professorat en aquest camp és poc significativa. L'educació i el benestar emocional són temàtiques que no s'aborden encara completament.
Resum: Es una evidencia que uno de los escenarios en los cuales las emociones están muy presentes es en el ámbito educativo. A día de hoy, la importancia que se da al desarrollo de competencias emocionales, así como a la formación del profesorado en este campo es poco significativa. La educación y el bienestar emocional son temáticas que no se abordan todavía por completo.
Resum: It is evident that the education field is one of the main scenarios in which emotions are notably present. Nowadays, in this area, the importance given to both pupils' emotional skills development and the teachers' training to work on them is not significant. Education and emotional well-being are issues that are not yet fully addressed.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [1140]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Educació emocional ; Benestar emocional ; Conflicte ; Gestió d'aula ; Educació primària ; Educación emocional ; Bienestar emocional ; Conflicto ; Gestión de aula ; Educación primaria ; Emotional education ; Emotional well-being ; Conflict ; Classroom management ; Primary education



50 p, 562.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2024-09-23, darrera modificació el 2024-09-28



   Favorit i Compartir