La Docència compartida com a eina per afavorir la inclusió a un aula de quart de primària La Docencia compartida como herramienta para favorecer la inclusión en una aula de cuarto de primaria
Garcia Cascon Llaurado, Elisenda
Miquel, Ester, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Shared teaching as a tool to encourage inclusion in a primary classroom
Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Resum: En aquest Treball de Fi de Grau, es dura a terme una revisió conceptual que pretén investigar l'essència de la docència compartida. Una exploració dels elements definitoris de la docència compartida és el que aportaran les investigacions detallades dels principis teòrics d'aquesta estratègia educativa. Això ens ofereix l'oportunitat d'establir una base sòlida per a un projecte concret.
Resum: En este Trabajo de Fin de Grado, se realizará una revisión conceptual que pretende investigar la esencia de la docencia compartida. Una exploración de los elementos definitorios de la docencia compartida es lo que aportarán las detalladas investigaciones de los principios teóricos de esta estrategia educativa. Esto nos ofrece la oportunidad de establecer una sólida base para un proyecto concreto.
Resum: In this Final Degree Project, a conceptual review is carried out that aims to investigate the essence of shared teaching. An exploration of the defining elements of shared teaching is what detailed research on the theoretical principles of this educational strategy will provide. This gives us the opportunity to establish a solid basis for a specific project.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [1140]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Inclusió ; Docència compartida ; Rol del mestre/a ; Atenció a la diversitat ; Inclusión ; Docencia compartida ; Rol del maestro/a ; Atención a la diversidad ; Inclusion ; Shared teaching ; Teacher's role ; Attention to diversity



72 p, 3.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2024-09-23, darrera modificació el 2024-09-28



   Favorit i Compartir