Book club for young minds : program to promote reading habits through art
Zúñiga Artigas, Júlia
Noves Alejandro, Laia, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Club de lectura per a ments joves : programa per promoure els hàbits de lectura a través de l'art
Títol variant: Club de lectura para mentes jóvenes : programa para promover los hábitos de lectura a través del arte
Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Resum: Evidències recents suggereixen que promoure els hàbits de lectura entre els infants és crucial. Utilitzar l'art com a motivador és un enfocament prometedor, ja que contribueix significativament al desenvolupament integral de l'infant. Aquest document presenta una proposta de programa de lectura llest per implementar que integra diverses disciplines artístiques per fomentar els hàbits de lectura. La investigació implica examinar la situació actual de la lectura a Espanya, realitzar una revisió teòrica per determinar els beneficis de l'art en el desenvolupament dels nens i explorar mètodes efectius per promoure la lectura.
Resum: Evidencias recientes sugieren que promover los hábitos de lectura entre los niños es crucial. Utilizar el arte como motivador es un enfoque prometedor, ya que contribuye significativamente al desarrollo integral de los niños. Este documento presenta una propuesta de programa de lectura listo para implementar que integra diversas disciplinas artísticas para fomentar los hábitos de lectura. La investigación implica examinar la situación actual de la lectura en España, realizar una revisión teórica para determinar los beneficios del arte para el desarrollo infantil y explorar métodos efectivos para promover la lectura.
Resum: Recent evidence suggests that promoting reading habits among children is crucial. Using art as a motivator is a promising approach, as it significantly contributes to the comprehensive development of children. This document presents a ready-to-implement reading program proposal that integrates various artistic disciplines to foster reading habits. The research involves examining the current reading situation in Spain, conducting a theoretical review to determine the benefits of art for children's development, and exploring effective methods for promoting reading.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [1140]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Disciplines artístiques ; Hàbits de lectura ; Promoció de la lectura ; Programa de lectura ; Disciplinas artísticas ; Hábitos de lectura ; Promoción de la lectura ; Artistic disciplines ; Reading habits ; Reading promotion ; Reading program



61 p, 7.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2024-09-23, darrera modificació el 2024-09-28



   Favorit i Compartir