dir.
| Títol variant: |
¿Se aplica el pensamiento crítico en las aulas? |
| Títol variant: |
Is critical thinking applied in classrooms? |
| Publicació: |
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 |
| Resum: |
Aquest article és una recerca empírica on es busca contestar l'interrogant de si el pensament crític s'aplica actualment a les aules. A més, es busca conèixer de quins factors depèn aquesta aplicació, analitzar la relació entre la teoria i la pràctica d'aquest concepte així com observar la seva rellevància en l'àmbit digital. |
| Resum: |
Este artículo es una investigación empírica donde se busca contestar el interrogante de si el pensamiento crítico se aplica actualmente en las aulas. Además, se busca conocer de qué factores depende esta aplicación, analizar la relación entre la teoría y la práctica de este concepto así como observar su relevancia en el ámbito digital. |
| Resum: |
This article is an empirical research that seeks to answer the question of whether critical thinking is currently applied in classrooms. In addition, it seeks to know what factors this application depends on, analyze the relationship between theory and practice of this concept as well as observe its relevance in the digital field. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Educació Primària [2500798] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Educació Primària [1140] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Matèria: |
Pensament crític ;
ABP ;
Currículum ;
Digitalització ;
Competència ;
Pensamiento crítico ;
Digitalización ;
Competencia ;
Critical thinking ;
PBL ;
Curriculum ;
Digitization ;
Competence |