Aules en moviment
Rodríguez Blanco, Carla
París Romia, Gemma, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
| Títol variant: |
Aulas en movimiento |
| Títol variant: |
Moving classrooms |
| Publicació: |
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 |
| Resum: |
La dansa a les escoles té un pes poc rellevant i no rep la mateixa importància que altres àrees del currículum escolar. En aquest treball, es pretén conèixer i valorar la integració i el desenvolupament de la dansa a les escoles del Vallès Occidental a l'etapa d'educació primària. L'estudi s'inicia amb una breu revisió històrica per mostrar com ha evolucionat la percepció i la pràctica de la dansa a l'educació. Pretén descriure els múltiples beneficis que té i resoldre la pregunta de com les escoles enfoquen la dansa a partir d'una enquesta i entrevistes a especialistes en aquest àmbit i, per acabar, faig una aportació de bones pràctiques de la dansa pels docents. |
| Resum: |
La danza en las escuelas tiene un peso poco relevante y no recibe la misma importancia que otras áreas del currículum escolar. En este trabajo, se pretende conocer y valorar la integración y el desarrollo de la danza en las escuelas del Vallès Occidental en la etapa de educación primaria. El estudio se inicia con una breve revisión histórica para mostrar cómo ha evolucionado la percepción y la práctica de la danza en la educación. Pretende describir los múltiples beneficios que tiene y resolver la pregunta de cómo las escuelas enfocan la danza a partir de una encuesta y entrevistas a especialistas en este ámbito y, para acabar, hago una aportación de buenas prácticas de la danza para los docentes. |
| Resum: |
Dance in schools is of little importance and does not receive the same importance as other areas of the school curriculum. In this work, it is intended to know and value the integration and development of dance in the schools of Vallès Occidental in the primary education stage. The study begins with a brief historical review to show how the perception and practice of dance has evolved in education. It aims to describe the multiple benefits it has and solve the question of how schools approach dance through a survey and interviews with specialists in this field and, finally, I make a contribution to good practices of dance for teachers. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Educació Primària [2500798] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Educació Primària [1140] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Matèria: |
Dansa ;
Escola ;
Art ;
Moviment ;
Desenvolupament integral ;
Danza ;
Escuela ;
Arte ;
Movimiento ;
Desarrollo integral ;
Dance ;
School ;
Movement ;
Integral development |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat Ciències de l'Educació. TFG
Registre creat el 2024-09-23, darrera modificació el 2025-05-16