Els 3 porquets : A plurilingual tale. Experiences and perceptions of teachers, pupils and families involved in a project to maintain heritage languages at home and school
Tonioli, Valeria (Universitat Autònoma de Barcelona)
Vallejo Rubinstein, Claudia (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2024
Resum: Part del projecte Horizon 2020 'New ABC'. The action aimed to raise awareness of teachers, students and families about the benefits and educational outcomes of a plurilingual pedagogy; empower families in children's school education, building a transversal plurilingual learning environment, which can support the use and enhancement of pupils' plurilingual repertoire; support teachers in developing effective practices for the use and valorisation of pupils' plurilingual repertoires.
Ajuts: European Commission. Horizon 2020 101004640
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Contribució a congrés ; Versió publicada
Matèria: Bottom-up approach ; Participatory action research ; Care and compassion migration ; Whole-child approach
Publicat a: ELLME 2024. 2nd International Conference on Early Language Learning and Multilingual Education in Early Childhood. Granada, Andalucia, 2n: 2024



21 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2024-10-28, darrera modificació el 2024-11-03



   Favorit i Compartir