El impacto de los influencers en la autoestima y la imagen corporal : un análisis de los jóvenes en el mundo del fitness
Blasco González, Jessica
Portalés Oliva, Marta, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
L'impacte dels influencers en l'autoestima i la imatge corporal : un anàlisi dels joves en el món del fitness |
| Títol variant: |
The impact of influencers on self-esteem and body image : an analysis of young people in the world of fitness |
| Data: |
2024 |
| Descripció: |
51 pag. |
| Resum: |
Aquesta investigació se centra a analitzar com les xarxes socials afecten l'autoestima i l'autopercepció corporal dels joves, especialment en relació amb els nous estàndards de bellesa associats al fitness. L'estudi es focalitza en la influència de plataformes com Instagram, TikTok i Youtube, on els influencers comparteixen contingut sobre exercici físic, nutrició i un estil de vida saludable. S'examina de quina forma aquest contingut pot repercutir en el comportament de la població jove. |
| Resum: |
Esta investigación se centra en analizar cómo las redes sociales afectan a la autoestima y a la autopercepción corporal de los jóvenes, especialmente en relación con los nuevos estándares de belleza asociados al fitness. El estudio se focaliza en la influencia de plataformas como Instagram, TikTok y YouTube, donde los influencers comparten contenido sobre ejercicio, nutrición y un estilo de vida saludable. Se examina de qué forma este contenido puede repercutir en el comportamiento de la población joven. |
| Resum: |
This research focuses on analyzing how social factors affect the self-esteem and body self-perception of young people, especially in relation to the new standards of beauty associated with fitness. The study is focused on the influence of platforms such as Instagram, TikTok and YouTube, with influencers sharing in conjunction with physical exercise, nutrition and a healthy lifestyle. It is examined how this contingency may have an impact on the behavior of the young population. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Periodisme [2501933] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Periodisme [1432] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
Periodisme ;
Xarxes socials en línia ;
Influencers ;
Joves ;
Estereotips ;
Ideal de bellesa ;
Autoestima ;
Fitnesss |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2024-11-11, darrera modificació el 2024-11-19