«No Preguntis» : Estudi de la viabilitat d'un pòdcast transmèdia
Chaves Martínez, Asier
Pareja Álvarez, Marta
Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
«No Preguntis» : Estudio de la viabilidad de un podcast transmetia |
| Títol variant: |
«No Preguntis» : Study of a transmedia podcast's viability |
| Data: |
2024 |
| Descripció: |
77 pag. |
| Resum: |
El mercat del pòdcast a Espanya ha experimentat un notable creixement en els darrers anys. Per això, en el nostre Treball de Fi de Grau hem decidit investigar la viabilitat empresarial d'un pòdcast transmèdia d'entrevistes anomenat No Preguntis. Aquest pòdcast té com a objectiu oferir una visió diferent dels convidats, amb un to distès i informal, combinant el format tradicional amb dinàmiques de joc. A través d'aquest projecte, analitzarem la demanda del mercat, les estratègies de màrqueting necessàries i la viabilitat econòmica de No Preguntis en el context actual. |
| Resum: |
El mercado del pódcast en España ha experimentado un notable crecimiento en los últimos años. Por ello, en nuestro Trabajo de Fin de Grado hemos decidido investigar la viabilidad empresarial de un pódcast transmedia de entrevistas llamado No Preguntis. Este pódcast tiene como objetivo ofrecer una visión diferente de los invitados, con un tono distendido e informal, combinando el formato tradicional con dinámicas de juego. A través de este proyecto, analizaremos la demanda del mercado, las estrategias de marketing necesarias y la viabilidad económica de No Preguntis en el contexto actual. |
| Resum: |
In the last few years, the podcast market in Spain has experienced a remarkable growth. For this reason, in our Final Degree Project we decided to investigate the business viability of a transmedia interview podcast called No Preguntis. This podcast aims to offer a different view of the guests, with a relaxed and informal tone, combining the traditional format with game dynamics. Through this project, we will analyse the market demand, the necessary marketing strategies and the economic viability of No Preguntis in the current context. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Periodisme [2501933] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Periodisme [1432] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
Periodisme ;
Pòdcast ;
Entrevistes ;
Transmèdia ;
Estudi de mercat ;
Pla d'empresa |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2024-11-12, darrera modificació el 2024-11-17