Pla de màrqueting digital per a una titulació de màster oficial: Màster en Mitjans, Comunicació i Cultura
Camps Romero, Anna
Lecha Salvador, Mercedes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Plan de marketing digital para una titulación de máster oficial: Máster en Medios, Comunicación y Cultura
Títol variant: Digital marketing plan for an official master's degree: Master's in Media, Communication and Culture
Data: 2024
Descripció: 184 pag.
Resum: El present treball de grau pretén fer un pla de màrqueting digital per a un màster oficial de la Universitat Autònoma de Barcelona, el Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura. Aquest pla de màrqueting és necessari per tal de garantir la sostenibilitat del màster, millorant el nombre de matriculats, donar-li més visibilitat a Amèrica Llatina i implementar la millora del branding tant de la pàgina web del màster com de les seves xarxes socials.
Resum: El presente trabajo de grado pretende realizar un plan de marketing digital para un máster oficial de la Universidad Autónoma de Barcelona, el Máster Universitario en Medios, Comunicación y Cultura. Este plan de marketing es necesario para garantizar la sostenibilidad del máster, mejorando el número de matriculados, darle mayor visibilidad en América Latina e implementar la mejora del branding tanto de la página web del máster como de sus redes sociales.
Resum: This degree thesis aims to make a digital marketing plan for an official master's degree from the Universitat Autònoma de Barcelona, the University master's in media, Communication and Culture. This marketing plan is necessary to guarantee the sustainability of the master's degree, improving the number of enrolments, giving it more visibility in Latin America and implementing the improvement of the branding of both the master's website and its social networks.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació Interactiva [2503873]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Document: Treball final de grau
Matèria: Màrqueting ; Mitjans ; Comunicació ; Comunicació Interactiva ; Cultura ; Màster ; UAB



184 p, 10.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2024-11-13, darrera modificació el 2024-11-18



   Favorit i Compartir