La resolución de conflictes a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya
López Ferrán, Noelia
Riba Trepat, Cristina, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
| Títol variant: |
La resolución de conflictos a Ferrocarriles de la Generalitat de Cataluña |
| Títol variant: |
Conflict resolution at the Generalitat of Catalonia Railways |
| Data: |
2024 |
| Resum: |
A les interrupcions del transport públic, el servei prestat es veu degradat a causa de circumstàncies inesperades que provoquen retards i molèsties als passatgers. En aquest context, la difusió d'informació actualitzada sobre l'estat de la incidència i el temps de normalització del servei és fonamental per minimitzar l'impacte negatiu a l'usuari. El conflicte derivat per l'incompliment de l'horari previst, es pot arribar a minimitzar o fins i tot solucionar si hi ha una comunicació amable que faciliti l'entesa mútua i ofereixi solucions eficients. En aquest treball estudiarem el valor de la informació oportuna i la bona comunicació en situacions d'estrès i d'incertesa en el viatge d'un passatger a FGC, una empresa ferroviària caracteritzada per la qualitat excel·lent dels seus serveis. També analitzarem quin mètode de resolució de conflictes en aquests casos és el més eficient per aconseguir solucions ràpides amb resultats útils i duradors. |
| Resum: |
En las interrupciones del transporte público, el servicio prestado se ve degradado a causa de circunstancias inesperadas que provocan retrasos y molestias a los pasajeros. En este contexto, la difusión de información actualizada sobre el estado de la incidencia y tiempo de normalización del servicio es fundamental para minimizar el impacto negativo al usuario. El conflicto derivado por el incumplimiento del horario previsto puede llegar a minimizarse o incluso solucionarse si existe una comunicación amable que facilite el entendimiento mutuo y ofrezca soluciones eficientes. En el presente trabajo estudiaremos el valor de la información oportuna y la buena comunicación en situaciones de estrés e incertidumbre en el viaje de un pasajero en FGC, una empresa ferroviaria caracterizada por la calidad excelente de sus servicios. También analizaremos que método de resolución de conflictos en estos casos és el más eficiente para conseguir soluciones rápidas con resultados útiles y duraderos. |
| Resum: |
In public transport interruptions, the service provided is degraded due to unexpected circumstances that cause delays and inconvenience to passengers. In this context, the dissemination of updated information on the status of the incident and the normalization time of the service is essential to minimize the negative impact on the user. The conflict arising from failure to comply with the scheduled schedule can be minimized or even solved if there is friendly communication that facilitates mutual understanding and offers efficient solutions. In this work we will study the value of timely information and good communication in situations of stress and uncertainty in a passenger's trip at FGC, a railway company characterized by the excellent quality of its services. We will also analyse which conflict resolution method in these cases is the most efficient to achieve quick solutions with useful and lasting results. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Dret [5601057] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Matèria: |
Comunicació amable ;
Informació ;
Transparència ;
Incidència ;
Retard ;
Conflicte ;
Contracte de transport ;
Bitllet de viatge ;
Transport públic ;
Comunicación amable ;
Información ;
Transparencia ;
Incidencia ;
Retraso ;
Conflicto ;
Contrato de transporte ;
Billete de viaje ;
Transporte público ;
Friendly communication ;
Information ;
Transparency ;
Incident ;
Delay ;
Conflict ;
Transport contract ;
Travel ticket ;
Public transport |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Dret. TFG
Registre creat el 2024-11-13, darrera modificació el 2024-12-17