L'ús de la marca. La participació dels consumidors en la seva vulgarització
Crespo Pasquier, Ane
Soria Rodríguez, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
| Títol variant: |
El uso de la marca. La participación de los consumidores en su vulgarización |
| Títol variant: |
Use of the trademark. Consumers participation in its genericization |
| Data: |
2024 |
| Resum: |
Les marques són un element important dins les empreses en l'actualitat ja que a través d'elles es poden transmetre valors, missatges, idees i, en resum, connectar amb el públic i l'entorn. Mitjançant aquest signe distintiu es pot fer partícips als consumidors dels principis que conformen i vol promoure l'empresa representada per aquest signe distintiu. |
| Resum: |
Las marcas son un elemento importante dentro de las empresas en la actualidad, ya que a través de ellas se pueden transmitir valores, mensajes, ideas y, en resumen, conectar con el público y el entorno. Mediante este signo distintivo se pueden hacer partícipes a los consumidores de los principios que conforman y quiere promover la empresa representada por este signo distintivo. |
| Resum: |
Brands are an important element within companies nowadays, as they can transmit values, messages, ideas and, in summary, connect with the public and the environment. Through this distinctive sign, consumers can be made to participate in the principles that make up and the company represented by the brand wants to promote. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Dret [5601057] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Dret i Grau en Relacions Laborals [1285] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Matèria: |
Marca ;
Distintivitat ;
Article 39 llei de marques ;
Període de gracia ;
Ús efectiu ;
Caducitat ;
Vulgarització ;
Designació usual ;
Registre ;
Signe ;
Ius prohibendi ;
Distintividad ;
Artículo 39 ley de marcas ;
Período de gracia ;
Uso efectivo ;
Caducidad ;
Vulgarización ;
Designación usual ;
Registro ;
Signo ;
Trademark ;
Distinctiveness ;
Article 39 trademark law ;
Grace period ;
Effective use ;
Expiration ;
Vulgarization ;
Customary designation ;
Registration ;
Sign |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Dret. TFG
Registre creat el 2024-11-13, darrera modificació el 2024-12-01