Estudio sobre el diseño y la usabilidad de la web Destination Tour Leaders
Kreis, Denise
García Muñoz, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Título variante: |
Estudi sobre el disseny i la usabilitat de la web Destination Tour Leaders |
Título variante: |
Study on the Design and Usability of the Destination Tour Leaders Web Page |
Fecha: |
2024 |
Descripción: |
73 pag. |
Resumen: |
El treball se centra en optimitzar el contingut i el disseny de la pàgina web de l'agència de viatges DTL a Dubai. L'objectiu és millorar l'experiència de l'usuari identificant i analitzant els elements clau del lloc web. Es descriuran i compararan les característiques de les principals agències de viatges de Dubai, s'identificaran els punts forts i febles del lloc web actual i es proposaran estratègies de millora que estiguin d'acord amb la visió del cofundador, al mateix temps que s'avaluarà la percepció del client sobre la usabilitat del lloc web. |
Resumen: |
El trabajo se centra en optimizar el contenido y el diseño de la página web de la agencia de viajes DTL en Dubai. El objetivo es mejorar la experiencia del usuario identificando y analizando los elementos clave del sitio web. Se describirán y compararán las características de las principales agencias de viajes de Dubai, se identificarán los puntos fuertes y débiles del sitio web actual y se propondrán estrategias de mejora que estén de acuerdo con la visión del cofundador, al mismo tiempo que se evaluará la percepción del cliente sobre la usabilidad del sitio web. |
Resumen: |
The work focuses on optimizing the content and design of the DTL travel agency website in Dubai. The objective is to improve the user experience by identifying and analyzing the key elements of the website. The characteristics of the main travel agencies in Dubai will be described and compared, the strengths and weaknesses of the current website will be identified and improvement strategies will be proposed that are in line with the co-founder's vision, while the customer's perception of the usability of the website will be evaluated. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. |
Lengua: |
Castellà |
Titulación: |
Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256] |
Plan de estudios: |
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116] |
Documento: |
Treball de fi de postgrau |
Materia: |
Disseny web ;
Usabilitat ;
Internet ;
Turisme |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera >
Ciencias de la Comunicación. TFM
Registro creado el 2024-11-15, última modificación el 2024-11-17