El lanzamiento de una colección como estrategia de reposicionamiento de la marca Sisyphe
García Gálvez, Gisela
Lopes da Silva, Elaine A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El llançament d'una col·lecció com a estratègia de respocionament de la marca Sisyphe
Títol variant: The launch of a collection as a repositioning strategy for the brand Sisyphe
Data: 2024
Descripció: 100 pag.
Resum: El proyecto se centra en la creación de una colección de moda y su estrategia de lanzamiento, como medio para conseguir un reposicionamiento de la marca Sisyphe a un mercado más premium. Se elabora un estudio detallado del mercado en el que se opera, un estudio de las necesidades del cliente, el diseño de la colección, y un plan de marketing que dibuja la estrategia de lanzamiento.
Resum: El projecte es centra en la creació d'una colecció de moda i la seva estrategia de llançament, com a mitjà per aconseguir un reposicionament de la marca Sisyphe a un mercat més premium. S'elabora un estudi detallat del marcat en el que s'opera, un estudi del les necessitats del client, el disseny de la colecció, i el pla de marketing que dibuixa l'estratègia del llançament.
Resum: The project is aimed at the creation of a fashion collection and its launching, as a means to reach a more premium positioning of the brand Sisyphe in the market. It includes a detailed market study, as well as the needs of our client, the collection design, and a marketing plan that defines the launching strategy.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Treball final de grau
Matèria: Reposicionament ; Moda ; Empresa emergent ; Streetwear ; Premium ; Marca Espanya



100 p, 6.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2024-11-15, darrera modificació el 2024-11-25



   Favorit i Compartir