Pla de Marketing Digital : Arweave Textil
Juncosa Nogales, Anna
Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Lopes da Silva, Elaine A., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Plan de Marketing Digital : Arweave Textil
Títol variant: Digital Marketing Plan : Arweave Textil
Data: 2024
Descripció: 142 pag.
Resum: Cada vegada més, els clients utilitzen plataformes digitals, el que influeix significativament en les seves decisions de compra. Per això, és essencial que lespetites empreses disposin d'una estratègia digital ben definida. Una eina fonamental per assegurar una presència en línia de qualitat i assolir els objectius empresarials és el pla de màrqueting digital. En aquest context, aquest treball incorpora un estudi teòric i un desenvolupament pràctic del Pla de Màrqueting Digital dissenyat per a la startup Arweave Textil, amb el propòsit de dur a terme una transformació digital de l'empresa que incrementi la seva presència i competitivitat al sector.
Resum: Cada vez más, los clientes utilizan plataformas digitales, lo que influye significativamente en sus decisiones de compra. Por eso, es esencial que las pequeñas empresas dispongan de una estrategia digital bien definida. Una herramienta fundamental para asegurar una presencia online de calidad y alcanzar los objetivos empresariales es el plan de marketing digital. En este contexto, este trabajo incorpora un estudio teórico y un desarrollo práctico del Plan de Marketing Digital diseñado para la startup Arweave Textil, con el propósito de llevar a cabo una transformación digital de la empresa que incremente su presencia y competitividad en el sector.
Resum: Customers are increasingly using digital platforms, which has a significant influence on their purchasing decisions. That is why it becomes essential for small businesses having a well-defined online strategy. A key tool to ensure a high-quality digital presence and achieve business objectives is a digital marketing plan. In this context, this work includes a study and practical development of the Digital Marketing Plan designed for the startup Arweave Textil, to carry out the company's digital transformation, thus increasing its competitiveness and presence in the industry.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Treball final de grau
Matèria: Marketing digital ; Xarxes socials ; Comerç electrònic ; Engagement ; Públic objectiu ; Grups d'interès ; Market place ; Empresa emergent ; Butlletí informatiu ; Manual de marca



142 p, 7.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2024-11-18, darrera modificació el 2024-11-25



   Favorit i Compartir