Construcció i posicionament del producte cultural Primavera Sound
Ortiz i Ribera, Pau
Valero Sancho, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Construcción y posicionamiento del producto cultural Primavera Sound
Títol variant: Construction and positioning of the cultural product Primavera Sound
Data: 2024
Descripció: 97 pag.
Resum: Els festivals són el major element de consum de música en directe. En un moment on grans fons d'inversió monopolitzen el sector, el festival Primavera Sound està sent capaç de mantenir-se com una de les principals cites del calendari europeu. Aquest treball té com a objectiu estudiar i contrastar el valor cultural d'aquest esdeveniment analitzant les estratègies portades a terme per transmetre un conjunt de valors concret, mantenir la qualitat musical i, en definitiva, garantir l'arrelament amb el públic al llarg dels seus més de 20 anys d'història.
Resum: Los festivales son el mayor elemento de consumo de música en directo. En un momento donde grandes fondos de inversión monopolizan el sector, el festival Primavera Sound está siendo capaz de mantenerse cómo una de las principales citas del calendario europeo. Este trabajo tiene como objetivo estudiar y contrastar el valor cultural de este acontecimiento analizando las estrategias llevadas a cabo para transmitir un conjunto de valores concreto, mantener la calidad musical y, en definitiva, garantizar el arraigo con el público a lo largo de sus más de 20 años de historia.
Resum: Festivals are the biggest element of live music consumption. At a time when large investment funds monopolise the sector, the Primavera Sound festival is being able to remain one of the main events on the European calendar. This work aims to study and contrast the cultural value of this event by analyzing the strategies carried out to transmit a set of specific values, maintain musical quality and, in short, guarantee the roots with the public throughout its more than 20 years of history.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [1432]
Document: Treball final de grau
Matèria: Periodisme ; Indústries culturals ; Periodisme cultural ; Festivals de música ; Música en directe ; Primavera Sound



97 p, 5.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2024-11-19, darrera modificació el 2025-04-22



   Favorit i Compartir