Comunicación, liderazgo femenino y ruralidad : plan de comunicación para la Red de Mujeres Chaparralunas por la Paz
Sánchez González, Joan
Giraldo Luque, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Comunicació, lideratge femení i ruralitat : pla de comunicació per a la Red de Mujeres Chaparralunas por la Paz
Títol variant: Communication, female leadership and rurality : communication plan for the Red de Mujeres Chaparralunas por la Paz
Data: 2024
Descripció: 140 pag.
Resum: Aquest TFG proposa un pla de comunicació complet per a la Red de Mujeres Chaparralunas por la Paz, adaptat a la marca concebuda dins del marc del Proyecto Chaparralunas i al context de l'organització mateixa. L'estratègia inclou tres parts: les xarxes socials i la comunicació digital a través de diferents canals, la creació i programació d'esdeveniments presencials i una estratègia de mitjans que inclou, alhora, la creació d'un podcast. Tot des d'una perspectiva feminista i rural, buscant la construcció de pau.
Resum: El presente TFG idea un plan de comunicación completo para la Red de Mujeres Chaparralunas por la Paz, adaptado a la marca ideada en el marco del Proyecto Chaparralunas y al entorno de la propia organización. La estrategia contempla tres partes: las redes sociales y la comunicación digital a través de diferentes canales, la creación y programación de eventos presenciales y una estrategia de medios que contempla, a su vez, la creación de un pódcast. Todo ello desde una perspectiva feminista y rural, en busca de la construcción de paz.
Resum: This Bachelor's Thesis designs a comprehensive communication plan for the Red de Mujeres Chaparralunas por la Paz, adjusted to the brand conceived within the framework of the Proyecto Chaparralunas and to the organization's own environment. The strategy comprises three parts: social media and digital communication through various channels, the creation and scheduling of in-person events, and a media strategy that also includes the creation of a podcast. All from a feminist and rural perspective, aiming at peacebuilding.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [1432]
Document: Treball final de grau
Matèria: Periodisme ; Pòdcast ; Pla de comunicació ; Innovació social ; Comunicació pel desenvolupament ; Màrqueting ; Comunicació integrada de màrqueting



140 p, 20.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2024-11-20, darrera modificació el 2024-11-24



   Favorit i Compartir