La Era de la Cultura de la Cancelación : el caso de Matilda Djerf
Ruíz Seminario, Clàudia
Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: L'Era de la Cultura de la Cancel·lació : el cas de la Matilda Djerf
Títol variant: The Cancel Culture Era : the case of Matilda Djerf
Data: 2024
Descripció: 85 pag.
Resum: La cultura de la cancel·lació s'ha convertit en un fenomen cada vegada més present en una societat, en la que les xarxes socials formen part del nostre dia a dia. Aquest treball analitza els comentaris del compte de TikTok de la influencer Matilda Djerf i la seva marca Djerf Avenue durant el període que va durar la seva cancel·lació. L'estudi se centra a analitzar aquests comentaris i determinar si es tracta de comentaris relacionats amb la cultura de la cancel·lació o comentaris d'odi. L'objectiu és definir si la cultura de la cancel·lació en les xarxes socials es diferencia d'altres dinàmiques d'odi a les xarxes.
Resum: La cultura de la cancelación se ha convertido en un fenómeno cada vez más presente en nuestra sociedad, donde las redes sociales forman parte de nuestro día a día. Este trabajo analiza los comentarios de la cuenta de TikTok de la influencer Matilda Djerf y su marca Djerf Avenue durante el periodo que duró su cancelación. El estudio se centra en analizar estos comentarios y determinar si se trata de comentarios relacionados con la cultura de la cancelación o si se trata de comentarios de odio. El objetivo es definir si la cultura de la cancelación en redes sociales se muestra diferente a otras dinámicas de odio en redes.
Resum: Cancel culture has become an increasingly prevalent phenomenon in our society, where social media is part of our everyday lives. This study examines the comments on the TikTok account of influencer Matilda Djerf and her Brand, Djerf Avenue during the period of her cancellation. The study focuses on analysing these comments to determine if they are related to cancel culture or if they constitute a form of hate. The aim is to determine whether cancel culture on social media differs from other forms of hate dynamics on social platforms.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Comunicació de les Organitzacions [2503868]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
Document: Treball final de grau
Matèria: Cultura de la cancel·lació ; TikTok ; Hate ; Xarxes sociales ; Cancel·lació



85 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2024-11-20, darrera modificació el 2024-11-24



   Favorit i Compartir