Ultreia, el plan de comunicación que impulsa el sentimiento de pertenencia y el turismo, de la Canal de Navarrés
Agulló López, Judit
Gonzalez Mascaraque, Tania, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
Ultreia, el pla de comunicació que impulsa el sentiment de pertinença i el turisme, de la Canal de Navarrés |
| Títol variant: |
Ultreia, the communication plan that promotes the sense of belonging and tourism in the Canal de Navarrés |
| Data: |
2024 |
| Descripció: |
122 pag. |
| Resum: |
Consisteix en un pla de comunicació dirigit a dos públics. Per una banda, cap als habitants de la comarca, on és buscar reforçar la fidelitat i el sentiment de pertinença. I, per una altra banda, cap als turistes familiars, per impulsar el creixement econòmic de la comarca i ser percebuda com un destí que ofereix desconnexió i on es pot gaudir en família amb una gran oferta d'activitats. |
| Resum: |
Consiste en un plan de comunicación dirigido a dos públicos. Por un lado, hacia los habitantes de la comarca, donde se busca reforzar la fidelidad y el sentimiento de pertenencia. Y, por otro lado, hacia los turistas familiares, para impulsar el crecimiento económico de la comarca y ser percibida como un destino que ofrece desconexión y donde se puede disfrutar en familia con una gran oferta de actividades. |
| Resum: |
It consists of a communication plan aimed at two audiences. On the one hand, towards the inhabitants of the region, where the aim is to reinforce loyalty and the feeling of belonging. And, on the other hand, towards family tourists, to boost the economic growth of the region and be perceived as a destination that offers disconnection and where you can enjoy with the family with a wide range of activities. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
Canal de Navarrés ;
Pertinença ;
Coneixement ;
València ;
Oci ;
Tradició ;
Família |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2024-11-21, darrera modificació el 2024-11-28