Web of Science: 0 cites, Scopus: 0 cites, Google Scholar: cites
Procesos de aprendizaje experiencial creativo en estudiantes de pregrado
Vélez Ochoa, Claudia Inés (Universidad Pontificia Bolivariana (Colòmbia))
Argel Correa, Angélica María (Universidad Pontificia Bolivariana (Colòmbia))

Títol variant: Processos d'aprenentatge experiencial creatiu en estudiants de pregrau
Títol variant: Creative experiential learning processes in undergraduate students
Data: 2024
Resum: Esta investigación, permite entender los métodos de estudio innovadores en la academia. Su objetivo expone la creatividad como potencializadora en el aprendizaje experiencial. Desde una metodología cualitativa, con entrevistas a profesionales y encuestas a estudiantes de pregrado en diferentes universidades. Se identifica que la presencia de actividades novedosas, alcanzan mejores resultados y apropiación del conocimiento. Los resultados permiten presenciar diferentes culturas en las aulas, progresando en la combinación de vivencias, con reflexiones reflejadas en la comprensión del entorno y aprendizaje.
Resum: Aquesta investigació permet entendre els mètodes d'estudi innovadors a l'acadèmia. El seu objectiu exposa la creativitat com a potencialitzadora a l'aprenentatge experiencial. Des d'una metodologia qualitativa, amb entrevistes a professionals i enquestes a estudiants de pregrau a diferents universitats. S'identifica que la presència d'activitats noves aconsegueixen millors resultats i apropiació del coneixement. Els resultats permeten presenciar diferents cultures a les aules, progressant en la combinació de vivències, amb reflexions reflectides en la comprensió de l'entorn i l'aprenentatge.
Resum: This research allows us to understand innovative study methods in academia. Its objective exposes creativity as a potential enhancer in experiential learning. From a qualitative methodology, with interviews with professionals and surveys with undergraduate students at different universities. It is identified that the presence of novel activities achieves better results and appropriation of knowledge. The results allow us to witness different cultures in the classrooms, progressing in the combination of experiences, with reflections reflected in the understanding of the environment and learning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Aprendizaje ; Estudiante ; Experiencia ; Creatividad ; Multiculturalidad ; Aprenentatge ; Estudiant ; Experiència ; Creativitat ; Learning ; Student ; Experience ; Creativity ; Multiculturalism
Publicat a: Grafica, Vol. 13 Núm. 26 (2025) , p. 297-304 (Investigación) , ISSN 2014-9298

Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/ep-velez-correa
Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/v13-n26-velez-correa
DOI: 10.5565/rev/grafica.350


8 p, 498.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > grafica
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2024-11-24, darrera modificació el 2025-07-21



   Favorit i Compartir