Visual Branding of Universitas Negeri Padang Eartquake and Tsunami Disaster Rensponse
Mutia Sari, Dwi 
(Universitas Negeri Padang (Indonèsia))
MSI, Heldi 
(Universitas Negeri Padang (Indonèsia))
| Títol variant: |
Marca visual de la resposta a la catàstrofe del terratrèmol i el tsunami a la Universitas Negeri Padang |
| Títol variant: |
Marca visual de la respuesta a la catástrofe del terremoto y el tsunami en la Universitas Negeri Padang |
| Títol variant: |
Marca visual da Universitas Negeri Padang em resposta à catástrofe do terramoto e do tsunami |
| Data: |
2024 |
| Resum: |
Padang is a city prone to earthquakes and tsunamis. Universitas Negeri Padang is one of the universities that focuses on public services. Therefore, it plays an active role in disaster preparedness, including by providing lecture buildings with mitigation shelters. This is done to support the government in reducing casualties due to earthquake and tsunami disasters. This research uses the Research and Development method, which produces visual branding in the form of UNPSIGAP's visual identity based on design principles and logos. So that it can build a positive brand image as an earthquake and tsunami disaster response university. |
| Resum: |
Padang és una ciutat propensa a terratrèmols i tsunamis. La Universitas Negeri Padang és una de les universitats que se centra als serveis públics. Per tant, juga un paperactiu en la preparació per a desastres, fins i tot proporcionant edificis de conferències amb refugis de mitigació. Això es fa per ajudar el govern a reduir les víctimes a causa de desastres per terratrèmols i tsunamis. Aquesta investigació utilitza el mètode de Recerca i Desenvolupament, que produeix una marca visual en forma de la identitat visual d'UNPSIGAP basada en principis de disseny i logotips. |
| Resum: |
Padang es una ciudad propensa a terremotos y tsunamis. La Universitas Negeri Padang es una de las universidades que se centra en los servicios públicos. Por lo tanto, desempeña un papel activo en la preparación para desastres, incluso proporcionando edificios de conferencias con refugios de mitigación. Esto se hace para ayudar al gobierno a reducir las víctimas debido a desastres por terremotos y tsunamis. Esta investigación utiliza el método de Investigación y Desarrollo, que produce una marca visual en forma de la identidad visual de UNPSIGAP. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Llengua: |
Anglès |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Matèria: |
Logo ;
Branding ;
Brand image ;
Logotip ;
Marca ;
Imatge de marca ;
Logotipo ;
Imagen de marca |
| Publicat a: |
Grafica, Vol. 13 Núm. 26 (2025) , p. 305-314 (Investigación) , ISSN 2014-9298 |
Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/ep-mutia-heldi
Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/v13-n26-mutia-heldi
DOI: 10.5565/rev/grafica.357
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
graficaArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2024-11-24, darrera modificació el 2025-07-23