La Riera Dolça: Una botiga de llaminadures cap a la digitalització
Hidalgo Teixidó, Natàlia
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
La Riera Dolça: Una tienda de golosinas hacia la digitalización |
| Títol variant: |
La Riera Dolça: A candy shop towards digitization |
| Data: |
2024 |
| Descripció: |
122 pag. |
| Resum: |
El treball consisteix en la digitalització de La Riera Dolça, una botiga tradicional i familiar de llaminadures. Mitjançant l'aplicació de diferents estratègies de màrqueting digital, el projecte té com a objectiu transformar el negoci en una destinació digital, connectant amb els clients de manera directa i immediata. Aquesta transformació busca millorar l'experiència de compra dels clients, fomentar la seva fidelització i adaptar-se a un entorn cada vegada més digitalitzat i competitiu. |
| Resum: |
El trabajo consiste en la digitalización de La Riera Dolça, una tienda tradicional y familiar de golosinas. Mediante la aplicación de diferentes estrategias de marketing digital, el proyecto tiene como objetivo transformar el negocio en un destino digital, conectando con los clientes de forma directa e inmediata. Esta transformación busca mejorar la experiencia de compra de los clientes, fomentar su fidelización y adaptarse a un entorno cada vez más digitalizado y competitivo. |
| Resum: |
The work consists of the digitization of La Riera Dolça, a traditional and family candy shop. By applying different digital marketing strategies, the project aims to transform the business into a digital destination, connecting with customers directly and immediately. This transformation seeks to improve the customer's shopping experience, encourage their loyalty and adapt to an increasingly digitized and competitive environment. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Comunicació Interactiva [2503873] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Comunicació Interactiva [1423] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
Digitalització ;
Negoci tradicional ;
Comunitat ;
Llaminadures ;
Transformació digital ;
Dolços ;
Comunicació Interactiva |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2024-11-25, darrera modificació el 2024-12-01