TikTok como herramienta de marketing digital en la industria de la moda. ¿Qué tienen sus vídeos para atraparnos?
Lujan Lorenzo, Sonia
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: TikTok com a eina de màrqueting digital en la indústria de la moda. Què tenen els seus vídeos per atrapar-nos?
Títol variant: TikTok as a digital marketing tool in the fashion industry. What do their videos have to engage us?
Data: 2024
Descripció: 85 pag.
Resum: TikTok ha fomentado la creación del contenido de corta duración, permitiendo viralizar y potenciar la visibilidad de las marcas de moda. Este trabajo tiene la finalidad de entender qué patrones siguen los vídeos publicados por las empresas líderes en la industria de la moda en España, así como también evaluar si TikTok es una plataforma óptima para un uso publicitario. Mediante un análisis de 100 vídeos, se identifica que factores como: el uso del humor, la música, el texto o hablar a cámara directamente, consiguen un mayor impacto en la audiencia.
Resum: TikTok ha fomentat la creació del contingut de curta durada, permetent viralitzar i potenciar la visibilitat de les marques de moda. Aquest treball té la finalitat d'entendre quins patrons segueixen els vídeos publicats per les empreses líders a la indústria de la moda a Espanya, així com avaluar si TikTok és una plataforma òptima per a un ús publicitari. Mitjançant una anàlisi de 100 vídeos, s'identifica que factors com: l'ús de l'humor, la música, el text o parlar a càmera directament, aconsegueixen un major impacte en l'audiència.
Resum: TikTok has promoted the creation of short content, allowing fashion brands to go viral and enhance their visibility. This work aims to understand what patterns the videos published by leading companies in the fashion industry in Spain follow, as well as evaluate if TikTok is an accurate platform for advertising use. Though an analysis of 100 videos, it is identified that factors such as: the use of humor, music, text or speaking directly to the camera achieve a greater impact on the audience.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Comunicació Interactiva [2503873]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Document: Treball final de grau
Matèria: TikTok ; Estratègia de màrqueting ; Contingut de marca ; Moda ; Vídeos ; Engagement ; Comunicació Interactiva



85 p, 3.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2024-11-25, darrera modificació el 2024-12-01



   Favorit i Compartir