Análisis y elaboración de estrategia SEO para una web con marketing de afiliación
Pacheco Carrasco, Oscar
Lecha Salvador, Mercedes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
Anàlisi i elaboració d'estratègia SEO per a una web amb màrqueting d'afiliació |
| Títol variant: |
Analysis and development of SEO strategy for a website with affiliate marketing |
| Data: |
2024 |
| Descripció: |
85 pag. |
| Resum: |
Este trabajo se centra en la elaboración de una estrategia SEO On-Page y Off-Page para posteriormente llevarla a cabo en una web con marketing de afiliados. Se realiza un análisis de mercado para encontrar la temática nicho adecuada para la web, estableciendo el producto nicho, junto con la elaboración de una estrategia SEO con su respectivo análisis e implementación. Finalmente, se determinan las métricas para medir el rendimiento de la web y se analiza el resultado. |
| Resum: |
Aquest treball es centra en l'elaboració d'una estratègia SEO On-Page i Off-Page per posteriorment dur-la a terme en un lloc web amb màrqueting d'afiliats. Es realitza una anàlisi de mercat per trobar la temàtica de nínxol adequada per al lloc web, establint el producte de nínxol, juntament amb l'elaboració d'una estratègia SEO amb el seu respectiu anàlisi i implementació. Finalment, es determinen les mètriques per mesurar el rendiment del lloc web i s'analitza el resultat. |
| Resum: |
This project focuses on developing an On-Page and Off-Page SEO strategy to later implement it on an affiliate marketing website. A market analysis is carried out to find the suitable niche theme for the website, establishing the niche product, along with the development of an SEO strategy including its respective analysis and implementation. Finally, metrics are determined to measure the website's performance, and the result is analyzed. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Comunicació Interactiva [2503873] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Comunicació Interactiva [1423] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
SEO ;
Amazon Afiliats ;
Màrqueting d'afiliació ;
Màrqueting de continguts ;
Comunicació Interactiva |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2024-11-25, darrera modificació el 2024-12-01