L'externalització de la producció als mitjans públics : el cas de la CCMA
López Alcalde, Àlex
Martori Muntsant, Aida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La externalización de la producción en los medios públicos : el caso de la CCMA
Títol variant: The production outsourcing in the public media : the CCMA case
Data: 2024
Descripció: 118 pag.
Resum: El present Treball de Fi de Grau analitza les dinàmiques d'externalització de continguts de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals a productores externes i la seva evolució històrica. Se n'estudia el període 2013-2023, i d'una manera més incisiva la franja compresa entre el març de 2022 i desembre de 2023 com a conseqüència del canvi en el Consell de Govern de la CCMA i l'impuls de l'estratègia digital, que comporta noves necessitats de producció.
Resum: El presente Trabajo de Fin de Grado analiza las dinámicas de externalización de contenidos de la Corporación Catalana de Medios Audiovisuales a productoras externas y su evolución histórica. Se estudia el período 2013-2023, y de manera más incisiva, el lapso comprendido entre marzo de 2022 y diciembre de 2023 como consecuencia del cambio en el Consejo de Gobierno de la CCMA y el impulso de la estrategia digital, que implica nuevas necesidades de producción.
Resum: The present Thesis analyzes the dynamics of content outsourcing from the Catalan Corporation of Audiovisual Media to external producers and its historical evolution. The period from 2013 to 2023 is studied, with a more incisive focus on the time frame between March 2022 and December 2023 as a consequence of the change in the Governing Council of the CCMA and the impulse of the digital strategy, which entails new production needs.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Document: Treball final de grau
Matèria: Comunicació audiovisual ; Televisió ; Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals ; Mitjans de comunicació de massa ; Servei públic ; Externalització ; Subcontractació ; Adjudicacions



118 p, 2.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2024-11-25, darrera modificació el 2024-12-01



   Favorit i Compartir