Análisis y propuesta de mejora de la Experiencia de Usuario en la página web de Optima Estate: Integración de diseño de interacción efectivo para impulsar las ventas en línea
Vargas Rodriguez, Isabella
Sánchez Ríos, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
Anàlisi i proposta de millora de l'Experiència d'Usuari a la pàgina web d'Optima Estate: Integració de disseny d'interacció efectiu per impulsar les vendes en línia |
| Títol variant: |
Analysis and proposal to improve the User Experience in the Optima Estate website: Integration of effective interaction design to boost online sales |
| Data: |
2024 |
| Descripció: |
116 pag. |
| Resum: |
Este proyecto implica un análisis exhaustivo de la web de Optima Estate, enfocado en mejorar la Experiencia de Usuario y Usabilidad. Incluye un profundo estudio del público objetivo, entrevistas con la propietaria, el encargado de la página web y un Front-End Web Developer. Se realiza un test heurístico exhaustivo tanto de la propia página web como de las páginas web de la competencia para realizar un benchmarking. Este proceso permite recopilar prácticas positivas y negativas de las páginas de la competencia. Posteriomente, se proponen mejoras mediante diagramas de flujo y wireframes. El objetivo es optimizar la interacción y potenciar las ventas en línea con el rediseño futuro del sitio. |
| Resum: |
Aquest projecte implica una anàlisi exhaustiva de la web de Optima Estate, enfocat a millorar l'Experiència d'Usuari i Usabilitat. Inclou un profund estudi del públic objectiu, entrevistes amb la propietària, l'encarregat de la pàgina web i un Front-End Web Developer. Es realitza un test heurístic exhaustiu tant de la pròpia pàgina web com de les pàgines web de la competència per a realitzar un benchmarking. Aquest procés permet recopilar pràctiques positives i negatives de les pàgines de la competència. Posteriomente, es proposen millores mitjançant diagrames de flux i wireframes. L'objectiu és optimitzar la interacció i potenciar les vendes en línia amb el redissenyo futur del lloc. |
| Resum: |
This project involves an exhaustive analysis of the Optima Estate website, focused on improving User Experience and Usability. It includes an in-depth study of the target audience, interviews with the owner, the person in charge of the website and a Front-End Web Developer. An exhaustive heuristic test is carried out for the website itself and the competition's websites to set the benchmarking. This process allows to collect positive and negative practices from competitors sites. Subsequently, improvements are proposed through flowcharts and wireframes. The goal is to optimize interaction and boost online sales with a future redesign of the website. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Comunicació Interactiva [2503873] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Comunicació Interactiva [1423] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
Experiència d'Usuari ;
Usabilitat ;
Diagrama de flux ;
Wireframe ;
Comunicació Interactiva |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2024-11-26, darrera modificació el 2024-12-01