Mas Can Ferrer : rebranding y plan de comunicación para una empresa de ventos y alojamiento turístico rural en el parque natural del Montseny
Dalmau Gargallo, Pau
Martínez Moreno, Àlex, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Mas Can Ferrer : rebrànding i pla de comunicació per a una empresa 'esdeveniments i allotjament turístic rural al parc natural del Montseny
Títol variant: Mas Can Ferrer : Brand relaunch and communication plan for an events ompany and rural accommodation in the Montseny Natural Park
Data: 2024
Descripció: 276 pag.
Resum: Aquest projecte consisteix en l'elaboració d'una anàlisi exhaustiva de la marca amb l'objectiu de conèixer la situació global de la marca, així com la seva posició en el mercat que competeix. A partir dels objectius extrets es durà a terme un exercici de construcció de marca i un pla de comunicació que permetin posicionar a Mas Can Ferrer diferenciant-la de la competència.
Resum: Este proyecto consiste en la elaboración de un análisis exhaustivo de la marca con el objetivo de conocer la situación global e la marca, así como su posición en el mercado que compite. A partir de los objetivos extraídos se llevará a cabo un ejercicio de construcción de marca y un plan de comunicación que permitan posicionar a Mas Can Ferrer diferenciándola de la competencia.
Resum: This project consists in the elaboration of an exhaustive analysis of the brand, with the objective of knowing the global ituation of the brand, as well as its position in the market in which it competes. Based on these objectives, a brand Building nd communication plan will be developed. The objective is to position Mas Can Ferrer and differentiate it from its competidors.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Rebrànding ; Pla de comunicació ; Mas Can Ferrer ; Identitat Corporativa



276 p, 32.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2024-11-29, darrera modificació el 2024-12-02



   Favorit i Compartir