ALTERA. Rebranding y estrategia de comunicación para una marca de accesorios artesanales
Gascón Gálvez, Marina
Marca Francés, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
ALTERA. Rebranding i estratègia de comunicació per a una marca d'accessoris artesanals |
| Títol variant: |
ALTERA. Rebranding and Communication Strategy for a Handcrafted Accessories Brand |
| Data: |
2024 |
| Descripció: |
211 pag. |
| Resum: |
Aquest projecte se centra a desenvolupar una estratègia de marca i comunicació per a una marca emergent d'accessoris artesanals. Durant l'elaboració del projecte es va realitzar una investigació exhaustiva de la marca i l'entorn, en la qual es va detectar una falta de coherència en la comunicació. Per això, es va prendre la decisió estratègica de fer un rebranding complet. Aquest projecte proposa un canvi de 180º en la comunicació de la marca, des de la creació del naming fins a la identitat visual, juntament amb una estratègia de marca i comunicació planificada per al 2025. |
| Resum: |
Este proyecto se centra en desarrollar una estrategia de marca y de comunicación para una marca emergente de accesorios artesanales. Durante la elaboración del proyecto se realizó una exhaustiva investigación de la marca y el entorno, en la cual se detectó una falta de coherencia en la comunicación. Por ello, se tomó la decisión estratégica de hacer un rebranding completo. Este proyecto propone un cambio 180º grados en la comunicación de la marca, desde la creación del naming hasta la identidad visual, junto con una estrategia de marca y comunicación planteada para 2025. |
| Resum: |
This project focuses on the development of a brand and communication strategy for an emerging handcrafted accessories brand. During the development of the project, a thorough investigation of the brand and its environment was carried out, which revealed a lack of coherence in communication. Therefore, the strategic decision was taken to undertake a complete rebranding. This project proposes a 180º change in the brand's communication, from the creation of the naming to the visual identity, along with a branding and communication strategy planned for 2025. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
Comunicació ;
Marca ;
Branding ;
Identitat ;
Artesania ;
Accessoris ;
Sostenibilitat |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2024-12-02, darrera modificació el 2025-03-08