Croqueteo : Adaptación del tapeo a un restaurante especializado en croquetas
Reina García, Lucia
Romero Durán, Mercedes
Sánchez Latorre, David
Villani Pace, Fabio G.
Lopes da Silva, Elaine A., 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
Croqueteo : Adaptació del "tapeo" en un restaurant especialitzat en croquetes |
| Títol variant: |
Croqueteo : Adaptation of "Spanish tapeo" to a restaurant specialized in croquetas |
| Data: |
2024 |
| Descripció: |
401 pag. |
| Resum: |
Desenvoluparem un restaurant fast casual, una franquícia en què la gastronomia i la cultura espanyola seran les protagonistes. La croqueta es el producte estrella per la seva gran versatilitat i potencial capacitat de representar un país sencer. Aquest model de negoci adapta la tradició espanyola del tapeo o el tardeo, en un format modern i accessible per a persones amb estils de vida actius i horaris ajustats. No només oferirà menjar ràpid, sinó que també mantindrà la qualitat i l'autèntic sabor de la cuina espanyola. |
| Resum: |
Desarrollaremos un restaurante fast casual, una franquicia en la que la gastronomía y la cultura española serán las protagonistas. La croqueta es el producto estrella por su gran versatilidad y potencial capacidad de representar en su totalidad a un país entero. Este modelo de negocio adapta la tradición española del tapeo o el tardeo, en un formato moderno y accesible para personas con estilos de vida activos y horarios ajustados. No solo ofrecerá comida rápida, sino que también mantendrá la calidad y el auténtico sabor de la cocina española. |
| Resum: |
We will develop a Fast Casual restaurant, a franchise where Spanish gastronomy and culture are the main characters. The croqueta is the flagship product due to its great versatility and potential ability to fully represent an entire country. This business model adapts the Spanish tradition of "tapeo" or evening socializing over small dishes, into a modern and accessible place for people with active lifestyles and tight schedules. It will not only offer fast food but also maintain the quality and authentic flavor of Spanish cuisine. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
Croqueta ;
Tapeo ;
Restaurant ;
Branding ;
Comunicació ;
Fast Casual ;
Gastronomia ;
Publicitat |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2024-12-04, darrera modificació el 2024-12-08