Creació d'un espai de cotreball en el món de la moda
Solé Garriga, Clara Núria
Tarres Plantada, Emily
Vitagliano, Delfina
Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Creación de un espacio de cotrabajo en el mundo de la moda
Títol variant: Creation of a coworking space in the world of fashion
Data: 2024
Descripció: 255 pag.
Resum: Proposta de creació d'un espai de cotreball a Barcelona enfocat en el món de la moda emergent. L'objectiu és crear, en format físic i en línia, un lloc en què es reforci la comunitat de la moda catalana. Es vol afavorir l'emprenedoria i el desenvolupament del sector i els professionals. La creació de sinergies té un impacte positiu en l'ecosistema, la generació d'idees i la innovació i volem que el projecte actuï com a centre neuràlgic d'aquest.
Resum: Propuesta de creación de un espacio de cotrabajo en Barcelona enfocado en el mundo de la moda emergente. El objetivo del proyecto es crear, en formato físico y en línea, un lugar en que se refuerce la comunidad de la moda catalana. Se quiere favorecer el emprendimiento y el desarrollo del sector y los profesionales. La creación de sinergias tiene un impacto positivo en el ecosistema, la generación de ideas y la innovación y queremos que el proyecto actúe como centro neurálgico de este.
Resum: Proposal for the creation of a co-working space in Barcelona focused on the emerging fashion world. The aim of the project is to create, in physical and online format, a place to strengthen the Catalan fashion community. The aim is to promote entrepreneurship and the development of the sector and professionals. The creation of synergies has a positive impact on the ecosystem, the generation of ideas and innovation and we want the project to act as the nerve center of this.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució i la comunicació pública de l'obra, sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau
Matèria: Sinergies ; Moda emergent ; Coworking ; Barcelona ; Dissenyadors ; Espai multidisciplinari ; Professionals ; Comunitat ; Suport



255 p, 16.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2024-12-04, darrera modificació el 2025-10-20



   Favorit i Compartir