La Divine: Creación de una agencia publicitaria inclusiva
Segura Bustamante, Joel
Quitllet Magriñà, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
La Divine: Creació d'una agència publicitària inclusiva |
| Títol variant: |
La Divine: Creation of an inclusive advertising agency |
| Data: |
2024 |
| Descripció: |
97 pag. |
| Resum: |
Aquest projecte proposa crear una agència publicitària no convencional, abraçant la diversitat i desafiant estereotips arrelats. Basat en l'admiració per aquells que viuen autènticament, especialment dins del col·lectiu LGBTIQ+, busca fusionar valors d'autenticitat i transgressió. La metodologia implica una investigació exhaustiva i la creació de campanyes inclusives. L'agència busca normalitzar i empoderar, celebrant la diversitat i desafiant estereotips. La seva visió és contribuir a una representació més equitativa i positiva, comunicant noves històries de marques per arribar a una nova generació. |
| Resum: |
Este proyecto propone crear una agencia publicitaria no convencional, abrazando la diversidad y desafiando estereotipos arraigados. Basado en la admiración por quienes viven auténticamente, especialmente dentro del colectivo LGBTIQ+, busca fusionar valores de autenticidad y transgresión. La metodología implica investigación exhaustiva y creación de campañas inclusivas. La agencia busca normalizar y empoderar, celebrando la diversidad y desafiando estereotipos. Su visión es contribuir a una representación más equitativa y positiva, comunicando nuevas historias de marcas para llegar a una nueva generación. |
| Resum: |
This project proposes to create a non-conventional advertising agency, embracing diversity and challenging ingrained stereotypes. Based on admiration for those who live authentically, especially within the LGBTIQ+ community, it seeks to merge values of authenticity and transgression. The methodology involves exhaustive research and the creation of inclusive campaigns. The agency aims to normalize and empower, celebrating diversity and challenging stereotypes. Its vision is to contribute to a more equitable and positive representation, communicating new brand stories to reach a new generation. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
Publicitat inclusiva ;
Comunicació ;
Diversitat ;
LGBTIQ+ ;
Agencia |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2024-12-04, darrera modificació el 2024-12-08