Eines de suport a la docència basades en la intel·ligència artificial a la Facultat de Veterinària
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Veterinària (InnoVet)
Corbella, Elisabeth (suport)

Data: 2024
Descripció: 17 pag.
Resum: Aquest informe aborda de manera completa la integració de tecnologies educatives basades en la intel·ligència artificial (IA) amb l'objectiu de millorar les competències del pensament crític i el compromís ètic. Primerament, es proporciona una descripció detallada del concepte de "prompt" i una guia pràctica sobre com utilitzar aquesta eina com a base fonamental del projecte. Seguidament, es presenta una exhaustiva recopilació d'unes 30 IAs diferenciades i categoritzades segons tipus com xatbots, eines d'ajuda en la recerca i generadores d'imatge, vídeo o transcripció d'àudio. Aquesta enumeració destaca la diversitat d'aplicacions d'IA que es poden integrar al context educatiu de la Facultat de Veterinària. La part final del treball es centra en l'anàlisi de les implicacions de les IA en el desenvolupament de les competències de pensament crític i compromís ètic. Es destaquen les oportunitats i reptes d'aquesta integració, amb una atenció especial a com les IAs poden contribuir al foment de l'ètica professional i la presa de decisions informades en el camp de la veterinària i ciència i tecnologia dels aliments. Globalment, aquest projecte emergeix com una visió holística i aplicada que delinea com la IA pot transcendir i millorar de manera significativa l'experiència educativa i el desenvolupament de competències essencials en el context de la docència universitària.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Innovació docent ; Intel·ligència artificial



17 p, 545.0 KB

Eines de cerca
3 p, 419.5 KB

Respostes percepció IA a la docència
6 p, 914.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències de la salut i biociències > Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Veterinària (Innovet)
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2024-12-12, darrera modificació el 2025-03-08



   Favorit i Compartir
Loading...