dir.
| Data: |
2024 |
| Resum: |
Aquesta tesi explora i avalua els efectes d'implementar components curriculars d'alt impacte en el Certificat d'Interpretació Comunitària a la Universitat Viterbo, amb l'objectiu de determinar les influències que aquestes metodologies tenen en els estudiants d'estudis d'interpretació. |
| Resum: |
Esta tesis explora y evalúa los efectos de implementar componentes curriculares de alto impacto en el Certificado de Interpretación Comunitaria en la Universidad Viterbo, con el fin de determinar las influencias que dichas metodologías tienen en los estudiantes de estudios de interpretación. |
| Resum: |
This thesis explores and assesses the effects of implementing high-impact curriculum components into the Community Interpreting Certificate at Viterbo University to determine the influences such methodologies have on students of interpreting studies. |
| Nota: |
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Traducció i Estudis Interculturals |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Anglès |
| Col·lecció: |
Programa de Doctorat en Traducció i Estudis Interculturals |
| Document: |
Tesi doctoral ; Text ; Versió publicada |
| Matèria: |
Interpretació comunitària ;
Community interpreting ;
Interpretación comunitaria ;
Disseny curricular ;
Curriculum design ;
Diseño curricular ;
Avaluació ;
Assessment ;
Evaluacíon ;
Ciències Socials |