¿Quién habla de Internet? : Las publicaciones periódicas especializadas en la Red en España
González Quesada, Alfonso (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Jimenez Lopez, Maria Angeles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)

Data: 1997
Descripció: 8 pàg.
Resum: Se describe la atención prestada por los medios de comunicación en España al fenómeno Internet, y se analiza especialmente el ámbito de la prensa especializada. Se observa quién y con qué objetivos se ocupa de Internet. Finalmente se hacen previsiones acerca de la evolución futura de este sector editorial y se incluyen direcciones URL de diversas publicaciones que informan sobre la Red.
Resum: Es descriu l'atenció dispensada pels mitjans de comunicació a Espanya al fenomen Internet, i s'analitza especialment l'àmbit de la premsa especialitzada. S'observa qui i amb quins objectius s'ocupen d'Internet. Finalment es fan previsions sobre l'evolució futura d'aquest sector editorial i s'inclouen adreces URL de diverses publicacions que informen sobre la xarxa.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Internet ; Prensa especializada ; Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC)
Publicat a: Bibliodoc, 1997, p. 55-62, ISSN 1885-0685



7 p, 619.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2025-01-13, darrera modificació el 2025-03-29



   Favorit i Compartir