Dialogar per aprendre literatura
Manresa Potrony, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Silva-Díaz, María Cecilia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Títol variant: Dialoguing for learning literature
Data: 2005
Descripció: 12 pàg.
Resum: En aquest article, s'hi observa la interpretació d'imatges i símbols gràfics durant una discussió a l'aula d'un àlbum caracteritzat per la seva complexitat interpretativa: Voces en el parque, d'Anthony Browne. El tipus de pràctica interpretativa i els coneixements literaris implicats en el procés de discussió posen en evidència la utilitat d'aquests llibres per ensenyar a llegir literàriament.
Resum: We observe the interpretation of images and graphic symbols during a discussion in the classroom of an album characterized by its interpretative complexity: Voices in the park by Anthony Browne. The type of interpretative practice and literary knowledge implied in the process of the discussion put in evidence the use of these books for learning to read in a literary way.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Discussió a l'aula ; Ensenyament de la literatura ; Classroom discussion ; The teaching of literature
Publicat a: Articles de didàctica de la llengua i de la literatura, Núm. 37 (2005) , p. 45-56, ISSN 2014-4636



12 p, 210.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2025-01-21, darrera modificació el 2025-06-30



   Favorit i Compartir