tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
| Títol variant: |
LughPro : Application for booking football and basketball fields |
| Data: |
2025 |
| Resum: |
Avui dia, el sector esportiu està immers en un procés de transformació digital impulsat per iniciatives com el Pla de Digitalització del Sector Esportiu a Espanya. Aquesta evolució respon a la demanda creixent d'eines que simplifiquin la gestió d'instal·lacions esportives i fomentin la pràctica de l'activitat física entre adolescents i joves. Tot i això, les plataformes existents presenten importants limitacions en relació amb els esports d'equip, com el futbol i el bàsquet, deixant desateses les necessitats d'aquests usuaris. Aquest projecte té com a objectiu desenvolupar LughPro, una aplicació mòbil que digitalitza i optimitza el procés de reserva de camps esportius i se centra especialment en esports d'equip. Amb un disseny intuïtiu i funcionalitats innovadores, com ara la creació d'equips, la gestió d'espais públics i privats i la creació de partits amb regles personalitzades, l'aplicació cerca oferir una experiència única tant per a usuaris com per a gestors. |
| Resum: |
Hoy en día, el sector deportivo está inmerso en un proceso de transformación digital impulsado por iniciativas como el Plan de Digitalización del Sector Deportivo en España. Esta evolución responde a la creciente demanda de herramientas que simplifiquen la gestión de instalaciones deportivas y fomenten la práctica de la actividad física entre adolescentes y jóvenes. Sin embargo, las plataformas existentes, presentan importantes limitaciones en relación con los deportes de equipo, como el fútbol y el baloncesto, dejando desatendidas las necesidades de estos usuarios. Este proyecto tiene como objetivo desarrollar LughPro, una aplicación móvil que digitaliza y optimiza el proceso de reserva de campos deportivos, centrándose especialmente en deportes de equipo. Con un diseño intuitivo y funcionalidades innovadoras, como la creación de equipos, la gestión de espacios públicos y privados y la creación de partidos con reglas personalizadas, la aplicación busca ofrecer una experiencia única tanto para usuarios como para gestores. |
| Resum: |
Today, the sports sector is immersed in a process of digital transformation driven by initiatives such as the Digitalization Plan for the Sports Sector in Spain. This evolution responds to the growing demand for tools that simplify the management of sports facilities and encourage the practice of physical activity among adolescents and young people. However, existing platforms, have significant limitations in relation to team sports, such as football and basketball, leaving the needs of these users unattended. This project aims to develop LughPro, a mobile application that digitalizes and optimizes the process of booking sports fields, focusing especially on team sports. With an intuitive design and innovative functionalities, such as team creation, management of public and private spaces and the creation of matches with customized rules, the application seeks to offer a unique experience for both users and managers. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Enginyeria Informàtica [2502441] |
| Pla d'estudis: |
Enginyeria Informàtica [958] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Àrea temàtica: |
Menció Enginyeria del Software |
| Matèria: |
Reserva esportiva ;
Digitalització ;
LughPro ;
Gestió d'instal·lacions ;
Esports d'equip ;
Transformació digital esportiva ;
Aplicació multiplataforma ;
Interacció comunitària ;
Reserva deportiva ;
Digitalización ;
Gestión de instalaciones ;
Deportes de equipo ;
Transformación digital deportiva ;
Aplicación multiplataforma ;
Interacción comunitaria ;
Sports booking ;
Digitalization ;
Facility management ;
Team sports ;
Digital transformation of sports ;
Multi-platform application ;
Community interaction |