tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
| Títol variant: |
Web backoffice for a correction server |
| Data: |
2025 |
| Resum: |
Desenvolupament d'una aplicació web destinada a la correcció automàtica d'exercicis acadèmics, responent a la necessitat creixent de digitalitzar i agilitzar els processos d'avaluació en entorns educatius. Aquesta eina permet als professors gestionar assignatures, crear i descomprimir correctors, i automatitzar l'avaluació de tasques, facilitant la supervisió del progrés dels estudiants. L'aplicació inclou funcionalitats per a la gestió d'usuaris amb diferents rols (administradors i professors) i per a l'emmagatzematge segur de dades en una base de dades relacional. Amb una interfície intuïtiva, basada en React i Node. js, i una arquitectura escalable, aquest projecte millora la dinàmica de classe, optimitza el temps dedicat a l'avaluació i fomenta un entorn educatiu més eficiente i organitzat. |
| Resum: |
Desarrollo de una aplicación web destinada a la corrección automática de ejercicios académicos, respondiendo a la necesidad creciente de digitalizar y agilizar los procesos de evaluación en entornos educativos. Esta herramienta permite a los profesores gestionar asignaturas, crear y descomprimir correctores, y automatizar la evaluación de tareas, facilitando la supervisión del progreso de los estudiantes. La aplicación incluye funcionalidades para la gestión de usuarios con diferentes roles (administradores y profesores) y para el almacenamiento seguro de datos en una base de datos relacional. Con una interfaz intuitiva, basada en React y Nodo. js, y una arquitectura escalable, este proyecto mejora la dinámica de clase, optimiza el tiempo dedicado a la evaluación y fomenta un entorno educativo más eficiente y organizado. |
| Resum: |
Development of a web application designed for the automated correction of academic exercises, addressing the growing need to digitize and streamline evaluation processes in educational environments. This tool enables teachers to manage subjects, create and extract correctors, and automate task assessment, facilitating the monitoring of students' progress. The application includes features for user management with different roles (administrators and teachers) and secure data storage in a relational database. With an intuitive interface based on React and Node. js, and a scalable architecture, this project enhances classroom dynamics, optimizes time spent on evaluation, and fosters a more efficient and organized educational environment. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Català |
| Titulació: |
Enginyeria Informàtica [2502441] |
| Pla d'estudis: |
Enginyeria Informàtica [958] |
| Document: |
Treball final de grau ; Text |
| Àrea temàtica: |
Menció Enginyeria del Software |
| Matèria: |
Aplicació web ;
Correcció automàtica ;
Exercicis acadèmics ;
Gestió d'assignatures ;
Avaluació de tasques ;
Supervisió d'estudiants ;
Gestió d'usuaris ;
React ;
Node.js ;
Base de dades relacional ;
Digitalització ;
Arquitectura escalable ;
PostgreSQL ;
Aplicación web ;
Corrección automática ;
Ejercicios académicos ;
Gestión de asignaturas ;
Evaluación de tareas ;
Supervisión de estudiantes ;
Gestión de usuarios ;
Nodo.js ;
Base de datos relacional ;
Digitalización ;
Web application ;
Automated correction ;
Academic exercises ;
Subject management ;
Task evaluation ;
Student monitoring ;
User management ;
Relational database ;
Digitization ;
Scalable architecture |