Review of transforming Hanzi Pedagogy in the digital age
Casas-Tost, Helena 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
| Data: |
2025 |
| Descripció: |
4 pàg. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Llengua: |
Anglès |
| Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
| Publicat a: |
Technology in Language Teaching & Learning, Vol. 7, Num. 2 (2025) , art. 102619, ISSN 2652-1687 |
DOI: 10.29140/tltl.v7n2.102619
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Arts i humanitats >
Grup d'estudi de la literacitat en l’ensenyament i l’aprenentatge de segones llengües i traducció (GELEA2LT)Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Arts i humanitats >
Grup de recerca en Traducció del xinès al català/castellà (TXICC)Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicatsArticles >
Ressenyes
Registre creat el 2025-03-18, darrera modificació el 2025-07-13