Google Scholar: cites
Review of transforming Hanzi Pedagogy in the digital age
Casas-Tost, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)

Data: 2025
Descripció: 4 pàg.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Technology in Language Teaching & Learning, Vol. 7, Num. 2 (2025) , art. 102619, ISSN 2652-1687

DOI: 10.29140/tltl.v7n2.102619


4 p, 293.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > Grup d'estudi de la literacitat en l’ensenyament i l’aprenentatge de segones llengües i traducció (GELEA2LT)
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > Grup de recerca en Traducció del xinès al català/castellà (TXICC)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2025-03-18, darrera modificació el 2025-07-13



   Favorit i Compartir