Más allá de la naturaleza y las culturas : una nueva dimensión comparativa para la Antropología en la obra de Descola
Sánchez Criado, Tomás (Universidad Autónoma de Madrid)
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social

Data: 2005
Resum: Obra ressenyada: Philippe DESCOLA, Antropología de la Naturaleza. Lima: Instiuto Francés de Estudios Andinos/Lluvia Editores, 2003.
Nota: En Tomás Sánchez Criado va ser personal docent investigador del Departament de Psicologia Social de la Universitat Autònoma de Barcelona durant els anys 2012-2014.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: AIBR. Revista de Antropología Iberoamericana, Núm. 43 (Septiembre-Octubre 2005) , ISSN 1578-9705



4 p, 39.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2025-04-08, darrera modificació el 2025-04-12



   Favorit i Compartir