| Data: |
Barcelona, 2024 |
| Descripció: |
17 pag. |
| Resum: |
Estudi de cas d'alguns dels comceptes clau utilitzats en el projecte P-CUBE i desenvolupament dels termes: exclusió social, inclusió social, innovació social. |
| Resum: |
Estudis de casos per a la docència d'administració i polítiques públiques. El seu objectiu és facilitar l'aprenentatge interactiu sobre la base de la discussió de problemes reals a l'aula en l'àmbit de la gestió pública, el tercer sector i l'anàlisi de les polítiques. Cada cas mostra una situació típica: informació d'antecedents, situació actual on es troba el problema, actors principals i possibles alternatives de solució en el moment de redactar el cas. Es procura que aquesta informació sigui el més real possible segons la consulta de documentació i d'entrevistes. Inclou instruccions per al professorat. |
| Nota: |
A portada: Instrucciones generales para todas las partes |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
| Llengua: |
Anglès |
| Col·lecció: |
PCUBE ; PCUBE-2024-00 ; Case Program ; Estudis de cas ; Estudios de caso ; Case studies |
| Document: |
Objecte d'aprenentatge |
| Matèria: |
Policy ;
Politics ;
Sociology ;
International Relations ;
Polítics ;
Política ;
Sociologia ;
Relacions Internacionals ;
Políticos ;
Sociología ;
Relaciones Internacionales ;
PCUBE ;
Exclusión social ;
Social Exclusion ;
Social Inclusion ;
Inclusión social ;
Social Innovation ;
Innovación social |