Carta de Ricardo San Juan a Ferran Sunyer
San Juan, Ricardo

Fecha: 24 gener 1960
Descripción: 1/2 full per ambdues cares
Resumen: Carta de R. San Juan, on diu que ja ha rebut el seu exemplar del llibre de Mandelbrojt i li demana que li digui si li ha de tornar. Li comenta que ha escrit a Royo pel que fa a l'oposició i expressa el seu punt de vista sobre aspectes que s'hi relacionen.
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Castellà
Documento: Text
Materia: Correspondència -- Personal -- col·legues ; Activitat professional -- Institucional
Localización: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 3-8-1067



2 p, 781.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Fondos personales e institucionales > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer, correspondencia

 Registro creado el 2008-12-03, última modificación el 2025-04-19



   Favorit i Compartir