Carta de Ricardo San Juan a Ferran Sunyer
San Juan, Ricardo

Fecha: 24 gener 1954
Descripción: 1/2 full
Resumen: Carta de Ricardo San Juan per dir-li que, del seu treball, li enviaran els 25 exemplars que es donen normalment i 50 més, com a atenció personal. Diu que l'escriurà més endavant sobre el problema del mòdul màxim.
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Castellà
Documento: Text
Materia: Activitat professional -- publicacions pròpies ; Correspondència
Localización: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 3-8-1022



1 p, 169.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Fondos personales e institucionales > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer, correspondencia

 Registro creado el 2008-12-03, última modificación el 2025-04-19



   Favorit i Compartir