Carta d'Henri Milloux a Ferran Sunyer
Milloux, Henri

Data: 22 juny 1955
Descripció: 1 full per ambdues cares
Resum: Carta d'H. Milloux, per dir-li que s'estarà un mes a París per l'oral del "Concours d'Agrégation de Mathématiques". Li diu que ha rebut els seus treballs recents, on ha obtingut bons resultats sobre les direccions de Borel-Valiron d'espècie màxima.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Francès
Document: Text
Matèria: Correspondència -- Personal ; Activitat professional -- publicacions pròpies
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 3-4-862



2 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Fons personals i institucionals > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer, correspondència

 Registre creat el 2008-12-03, darrera modificació el 2025-04-19



   Favorit i Compartir