Materiales de análisis de actividades de comprensión escrita generadas con inteligencia artificial
Casas-Tost, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona)
González-Torrents, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Rovira-Esteva, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona)
Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2025
Resum: Este documento contiene los textos y datos de análisis asociados al capítulo «Using GenAI in the teaching and learning of additional languages: Chinese as a case study» (Casas-Tost et al. , en prensa) elaborado en el marco del proyecto LT-LiDER (ref. 2023-1-ES01-KA220-HED-000161531, cofinanciado por la Unión Europea).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: GELEA2LT Working paper
Document: Working paper
Matèria: Digital literacy ; Generative Artificial Intelligence ; GenAI ; Chinese as an additional language ; Chinese as a foreign language ; Teaching and learning of additional languages ; Teaching and learning of foreign languages ; Reading comprehension



46 p, 2.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > Grup d'estudi de la literacitat en l’ensenyament i l’aprenentatge de segones llengües i traducció (GELEA2LT)
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > Grup de recerca en Traducció del xinès al català/castellà (TXICC)
Documents de recerca > Working papers

 Registre creat el 2025-07-02, darrera modificació el 2025-10-01



   Favorit i Compartir