Presentación
Albet i Mas, Abel, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona)

Publicació: Barcelona : Icaria, 2019
Resum: Este libro es, pues, un ensayo crítico sobre Maria Dolors Garcia-Ramon y su obra pero, a través de los textos de la autora, pretende ser, también, una demostración de la capacidad transformadora que la mirada de género ha tenido (y puede todavía tener) para la geografía y para el conjunto de las ciencias sociales, a la vez que servir de evidencia del potencial emancipador que el feminismo comporta para el conjunto de mujeres y de hombres que integran la sociedad.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Col·lecció: Espacios críticos ; 13
Document: Capítol de llibre
Publicat a: Maria Dolors Garcia-Ramon : geografía y género, disidencia e innovación, 2019, p. 7-10, ISBN 978-84-9888-836-2



4 p, 79.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Geografia i Gènere
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2025-07-11, darrera modificació el 2025-07-12



   Favorit i Compartir