Escrit de l'Académie des Sciences de l'Institut de France a Ferran Sunyer
Institut de France. Académie des Sciences

Fecha: 15 octubre 1962
Descripción: 1/2 full
Resumen: Escrit de l'Académie des Sciences de París, on es diu que els "Secrétaires perpétuels" tenen l'honor de retornar-li tancada, d'acord amb la seva petició de l'11/10, la plica dipositada el 12 d'abril de 1954 i enregistrada amb el número 13. 319.
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Francès
Documento: Text
Materia: Documentació personal -- Acadèmica ; Activitat professional
Localización: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 2-1-465



1 p, 128.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Fondos personales e institucionales > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer, correspondencia

 Registro creado el 2008-12-03, última modificación el 2025-04-19



   Favorit i Compartir